Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Szczegóły w regulaminie.

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie niezmienionym, zgodnie z regulaminem sklepu.

Zwrotu wpłaty dokonujemy przelewem bankowym w ciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu. Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.

 

 Jak dokonać zwrotu?
1. Pobierz formularz zwrotu tutaj.
2. Wydrukuj (bądź przepisz ręcznie) formularz i uzupełnij wszystkie wymagane pola.
3. Spakuj produkty oraz formularz do kartonu przeznaczonego do wysyłki.
4. Wyślij do nas paczkę na adres:

Fancy Shop
Elżbieta Tokarska

Wiśniowa 57,
38-124 Wiśniowa

5. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 7 dni od dostarczenia do nas przesyłki. 

 

REKLAMACJA

Reklamacje można dokonać zgodnie z regulaminem w następujący sposób:
1. Pobierz formularz reklamacji tutaj.
2. Wydrukuj (bądź przepisz ręcznie) formularz i uzupełnij wszystkie wymagane pola.
3. Spakuj produkty oraz formularz do kartonu przeznaczonego do wysyłki.
4. Wyślij do nas paczkę na adres:

Fancy Shop Elżbieta Tokarska
Wiśniowa 57,
38-124 Wiśniowa

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

Koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu zwracane są natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl