Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Szczegóły w regulaminie.

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie niezmienionym, zgodnie z regulaminem sklepu.

Zwrotu wpłaty dokonujemy przelewem bankowym w ciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu. Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 Jak dokonać zwrotu?
1. Pobierz formularz zwrotu tutaj.
2. Wydrukuj (bądź przepisz ręcznie) formularz i uzupełnij wszystkie wymagane pola.
3. Spakuj produkty oraz formularz do kartonu przeznaczonego do wysyłki.
4. Wyślij do nas paczkę na adres:

Fancy-Shop.pl Krzysztof Tokarski
Wiśniowa 57,
38-124 Wiśniowa

5. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 7 dni od dostarczenia do nas przesyłki. 

REKLAMACJA

Reklamacje można dokonać zgodnie z regulaminem w następujący sposób:
1. Pobierz formularz reklamacji tutaj.
2. Wydrukuj (bądź przepisz ręcznie) formularz i uzupełnij wszystkie wymagane pola.
3. Spakuj produkty oraz formularz do kartonu przeznaczonego do wysyłki.
4. Wyślij do nas paczkę na adres:

Fancy-Shop.pl Krzysztof Tokarski
Wiśniowa 57,
38-124 Wiśniowa

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

Czas na złożenie reklamacji to 2 lata od otrzymania produktu.

Koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu zwracane są natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl