Program lojalnościowy

Zbieraj punkty i wymieniaj je na darmowe kubki!

Jak zdobywać punkty?

  • Zakupy - załóż konto aby przy każdym zakupie gromadzić punkty. Za każde wydane 10 zł otrzymasz aż 1000 punktów! Punkty są naliczane automatycznie po zrealizowaniu Twojego zamówienia (zmiana statutu zamówienia na 'wysłane').
  • Opinie o produkcie - wystaw opinię o produkcie a na Twoje konto doliczymy 500 punktów!
    Jak to zrobić? Po zalogowaniu się znajdź produkt, który chcesz ocenić i zjedź na dół strony. Znajdziesz tam pole 'Opinie o produkcie', które należy uzupełnić. Nie upubliczniamy treści obraźliwych czy z wulgaryzmów, postaraj się pisać poprawną polszczyzną. Nie przyjmujemy opinii jednowyrazowych i nie związanych z produktem. Nie martw się jeżeli Twoja opinia nie jest widoczna od razu, punkty zostaną przyznane na Twoje konto po akceptacji przez administratora strony.
  • Newsletter - 1000 punktów za zapisanie się do newslettera. Przy anulowaniu subskrybcji newsletter'a z salda zostanie odjęte 1000 punktów. 

35 000 punktów = darmowy kubek na naszej stronie!

Aktualny stan swoich punktów możesz śledzić w Panelu klienta.

 

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO 

I. Informacje ogólne

  1. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest firma Fancy Shop Elżbieta Tokarska prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Wiśniowej 57, 39-124 Wiśniowa, NIP 819-167-07-43, REGON 383-950-087.
  2. Udział w Programie Lojalnościowym oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzanie zmian w regulaminie lub zakończenia Programu Lojalnościowego w każdym momencie, o czym poinformuje uczestników Programu na stronie http://www.fancy-shop.pl na 10 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian lub zakończeniem Programu.
  4. Program Lojalnościowy umożliwia wymianę produktów w sklepie www.fancy-shop.pl za uzbierane punkty, tj. 35 zł punktów za 35 000 punktów

 

II Uczestnictwo

  1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego są osoby zarejestrowane w sklepie: www.fancy-shop.pl

 

III Zasady naliczania punktów

  1. Przy każdym produkcie w sklepie zaznaczona jest liczba punktów, które otrzymuje uczestnik po jego zakupie. Suma punktów za wszystkie produkty w koszyku to całkowita ilość punktów za dane zamówienie.
  2. Punkty przyznawane są w momencie pozytywnego zakończenia realizacji zamówienia (status zamówienia: wysłane).
  3. Punkty nie są naliczane od kosztu przesyłki zamówienia.
  4. Punkty przyznawane są wyłącznie przy zamówieniach detalicznych.
  5. W przypadku zwrotu lub pozytywnie rozpatrzonej reklamacji towaru, Organizator odejmie z konta uczestnika liczbę punktów uzyskanych za zwrócony lub reklamowany towar.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznawania Uczestnikom punktów jako nagrody w konkursach lub w ramach różnych działań promocyjnych i marketingowych.
  7. Punkty za opinię naliczane są po zaakceptowaniu opinii przez Administratora.
  8. Administrator zastrzega sobie prawo do sprawdzania czy opinia jest prawdziwa (tzn. czy Klient zakupił towar, któremu wystawia opinię) poprzez sprawdzenia zgodności maila.
  9. Punkty przyznane za zapisanie się do newslettera, zostaną odjęte z salda po wypisaniu się z subskrybcji.

 

IV Saldo punktów uczestnika

  1. Saldo punktów uczestnika to suma przyznanych punktów minus suma punktów wykorzystanych.
  2. Po osiągnięciu minimalnej ilości punktów uprawniającej do skorzystania z promocji, klient może wykorzystać swoje saldo punktów do wymiany punktów na towar w Panelu Klienta.
  3. Stosuje się następujące przeliczenie:
    1. 35 000 pkt = 35 zł do wydania w sklepie
  4. Punkty mogą być wykorzystane wyłącznie poprzez wymianę na stronie www.fancy-shop.pl.
  5. Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.
  6. Każdy zarejestrowany i zalogowany uczestnik ma stały dostęp do swojego salda punktów na swoim koncie klienta.
  7. Program lojalnościowy nie obejmuje wysyłki.

 

V Wymiana punktów na towar

  1. Aby wymienić punkty należy zalogować się do Panelu klienta.
  2. W sekcji 'Program lojalnościowy' należy kliknąć w "Przejdź do listy produktów", które możesz wymienić na punkty.
  3. Wyświetli się lista dostępnych do wymiany produktów. Wymiana działa podobnie do zakupu towaru. Należy wybrać produkt, ilość i personalizację (jeśli jest) oraz kliknąć 'Wymień'. Z salda zostanie odjęta odpowiednia ilość punktów.
  4. Po kliknięciu "Wymień" zostaniesz przeniesiony do koszyka, gdzie do kubka zostanie naliczona symboliczna kwota 1gr + cena wysyłki.
  5. Do koszyka można dodawać również produkty bez promocji i dokonać zakupu oraz wymiany w jednym zamówieniu.
  6. W koszyku przy wymianie należy postępować tak samo jak podczas. Należy wybrać rodzaj przesyłki, podać adres lub punkt dostawy oraz zatwierdzić zamówienie.
  7. W Panelu klienta pojawi się sekcja 'Wymienione produkty'. 
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl